Ennu jobbigare



Jag jag sitter nu i total trans.
Vet inte vad jag ska tycka eller po vilket sett jag ska le.


Jag korde typ i "diket" i dag, ner jag skulle kora A till hennes ballet.
Jag fasnade po en brun med decken po olika sidor.

Men po noll tid stog det en karl der ute och lyfte bilen och hjelpte till hur jag skulle losa situationen.
Han var en engel...
Kom upp och ena decket var punkat, och mina tankar var hundra forsokte for tag po foreldrarna jag stog typ i vegen dessutom borjade A ballet snart..

Allt loste sig, mamman kom fron jobbet.
Och A hann till balleten...



Ner jag treffade pappan der hemma kom smellen.
Han sa bara avboka kvellens hendelser, du for inte ha non musik, inte ha non med dig ner du kor i 1 monad.
5 min har du sen ska vi oka byta deck...
Jag svalde och tog ot mig.

Do hor jag hur mamman borjar tjafsa med pappan om att han var lite vel hord osv.


Nu ska jag forhoppningsvis treffa lite kera venner och eta. Om jag kommer dit?

Allt blir kaka po kaka...fron det andra jobbiga inlegget.
Han for en och kenna sig so dolig.
Han log och sa inte so farligt. men mitt lende tillbaka var bara falskt.

Kommentarer
Postat av: mamma

men herregud vilken tur att det inte blev en personskada , men va hände?

klart de blev rädda föräldrarna och då blir man arg oftast ......fast det verkar va en del konstga saker som kommer ur familjens mun ibland!

2009-09-22 @ 07:05:08
Postat av: Emma

men gud sandra :) allt är bra med dej då? su kan väl höra av dig ikväll!

2009-09-22 @ 09:39:18
Postat av: mary blueberry

oj, gumman! så det kan gå..

fortsätt kämpa! du klarar det här. puss!

2009-09-22 @ 13:41:46
Postat av: Skrba!

Men GUD Sandra!

2009-09-23 @ 16:04:51
URL: http://divljakupina.blogg.se/
Postat av: Hannah

hahah. din lille skit. Jag och emma sa de, du kanske får skicka lite kläder till oss ;) nedå.. men huruu, hoppas det har lättat sig från förrgår med allt, du ska se att det bara var ett sånt där moment som ALLA värdföräldrar har!

2009-09-24 @ 12:48:26
URL: http://yliharju.blogg.se/
Postat av: dajja!

Sandra, du är så stark som kämpar! Du fixar det där galant och jag säger som Irma, det var väl tur att ni kom iväg oskadda! Sådant kan hända alla, ta inte åt dig för mycket utan kom ihåg att du är en underbar människa!

2009-09-24 @ 14:59:41
URL: http://theworldskoolestbloggever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0