En bra kvell

Denna kvell okte jag och Johanna till Chsekake for lite raggning och mat.
Vi tog upp Miriel po vegen, som er fron Panama.

Sen kom even Sina, fron Tyskland forbi.

Vi fyra trivdes jette bra i hop och kvellen var verkligen en av de besta po lenge.
Det var forsta gongen de treffades, jag hade treffat alla forut.

Toppen kvell.




I dag ska jag jobba kvell halv sex till halv tio.
Segt seger jag bara..
Vill ha lediga helger.

I morrn er det dags for SF med alla aupairer runt hela San franciscio.
Trevligt. ingen sovmorgon dock.


Nu tag fick lon..for for ca 20 dollar extra wow!

Kommentarer
Postat av: mamma

Japp va kul att ni är några tjejer som kan hålla samman -va fick du nästan 20dollar extra i lön fatta jag rätt? isåfall ligger du väl bra till ???

2009-09-19 @ 21:13:39
Postat av: Skrba!

Snygging-Sandra!

2009-09-20 @ 18:11:14
URL: http://divljakupina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0