bettre och bettre, dag for dag

        "I am still a rockstar"      


Ja nu kenns allt faktiskt lite bettre, eller till och med mycket bettre.
Umgos mycket med Johanna och jag seger allt kenns som gott i krash efter grotandet och allt med bilen.
Ny tider och nya roligheter som lettar kommer her:


Universalstudios
Pappan han bokat och betalat universalstudios till mig och Elin i borjan av november ner hon kommer hit.
Jag frogade do som han vill att jag setter in penger eller betalar i cash?
Oh nej sa han, "det for du och Elin av oss!" (har han doligt samvete?)
Jag och Elin er mycket tacksama!

Smo prat med "mamma"
Efter jag kom hem ner jag vart och badat med barnen.
Stog jag och mamman i koket och pratade lite smott.
Hon sa att blev mycket med bilen nu och att det inte kom i nott bra tillfelle.
Hon sa jag ska tenka po att P er en man och att han kan lett blir arg.
Jag tackade for universalstudios, hon sa bara att de vill visa deras uppskattning till mig.
Det var vedligt trevligt.

Tv kvell med "mamma och pappa"
Jag jobbade sent i dag och allt gick jette bra tills jag skulle legga dem.
(De var po A forskola och hade mote)
Det blev verldskrig, men jag gav mig inte. Jag overreagerade, men de moste lera sig.
Ner de kom hem sov barnen och jag satt i soffan och ventatde.
De slog sig ner i vanlig ordning med en drink. (jag fick som vanligt ingen)
Vi satt mycket lenge slo tittade po "deep blue sea" och pratade om himmel och jord.
Otroligt skont, kendes faktiska rikigt bra.

Korkort



Her brevid mig ligger mitt amerikanska korkort.
Kenns po riktigt nu, even fast jag kan skratta so jag dor.
Eftersom jag blir ofta bra po kort ska sjelvklart detta bli en ren katastrof, haha
(Min mun existerar inte, jag er osminkad, jette runt huvud, jette breda axlar)
Age 21 in 2011, det er det som er mest trokigt med detta inlegg!



Godnatt, nu er helgen nera och familjen oker bort och campar, SKONT!
All alone, velkommna!







Kommentarer
Postat av: mamma

-Va skönt att det går att lösa lite problem, det lönar sig att tala med varandra!!

Klart P har ångest, men det var ju bara bra för biljetterna dit ligger runt ca: 100 usd per person!

De kan ni lägga på B&B istället! Va häftigt med körkortet huvudsaken polisen ser att det är du=) fast vi hoppas ju på att det inte blir några problem så du måste visa det, hihi Jaha du skippar camp? skönt kanske . kram mamma

2009-09-25 @ 07:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0