Amerikanstk kortkort.

Jag tycker jag borde fo vara mekta stolt?
Nu har jag ett amerikanskt korkort po meritlistan ockso.

Klarade testet i dag, ca 10 min uppkorning.
Kanske berodde po att jag redan hade ett svensktkorkort?
Mycket kort tid, vedligt skont.

Han borjade med att froga om hur man signalerar med olika tecken.
Jag satt som ett frogetecken.
Han menade stop, venster, hoger. Hur man visa det med handen.
Jag trodde jag redan var kord.

Fick kora mitt i stan, nott rott ljus, 50 stopp tecken i vanligordning i CA.

Det kommer snart po posten, spennande.
Fick lite olika postcard som grattis av familjen nyss.

Jag er helt slut.

Tog ca 45 min for mig att oka till Walnut creek, der testet skulle vara.
Jag fick venta ca 2 tim, fast jag hade en tid bokad kl 11.
America har nott att lera av sverige.


Innan testet han jag med att shoppa lite po Target!
Jag elskar target!

So jag har tagit po min nya treningsjacka och tenniskjolen, ska hoppa po cykeln till Spanska lektionen!
ADIOS!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja va ska man säga finns bara att säga du är kanon !!!!!!!Sandra Grattis!!!!!

2009-09-10 @ 06:02:43
Postat av: sari

grattis babe :****

nu kan du köra genom usa, över havet och hem till mig!

2009-09-10 @ 10:56:09
URL: http://cleavage.blogg.se/
Postat av: Emma

WOOOHO!!

2009-09-10 @ 17:43:34
Postat av: Ulle

ÅHH GRATTIS!! :D

2009-09-10 @ 22:27:12
Postat av: Fröken Marinette

Härligt Sandra!

Hoppas att allt är bra och att alla är snälla mot dig!



Kram

2009-09-14 @ 16:31:09
Postat av: Skrba!

Här är mitt dödande!

2009-09-14 @ 22:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0