Americas folk er elskade.

Det finns lott som charmiga men her i USA vill jag sega.
Som sagt forut er alla folk so otroligt oppna (jag kommer hata Sverige sen)

Visste kenns det alltid lite smo konstigt ner alla frogar hur er det, alltid ler mot en. 
Pratar om himmel och jord.

En stedare po gymmet flortar hela tiden, hur ska man bete sig er frogan! haha

Innan ner jag bot om pratade en kvinna med mig, visa sin bara mage.
Som hon vill trena bort, haha
Hon tyckte jag hade slimmade ben? haah


Man for en bettre sjelvkensla och man kenner sig till mods lite bettre her i America.




Kommentarer
Postat av: mamma

Ja va ska man svara på flirt-frågan, man får väl vara trevlig tillbaka, the american way.......



Skönt att du trivs! kramiz mamma

2009-09-09 @ 07:15:24
Postat av: Mickan

Hihi kul att följer mig från andra sidan världen. Jag smygkikar här med en hel del, bara för att se att du har det bra :) Det är kul att följa upp vänner som man haft i stort sett hela livet <3 Kramar

2009-09-09 @ 09:00:31
URL: http://michaelagullmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0