3 nya venner

HEJ SVERIGE!



Dagarna gor och hemlengtan har INTE infunnigts en, har vart her ca 1 monad!
Det gor bra, och jag trivs en.

Undra hur jag er som person egentligen?
Ner jag var i Spain 1 monad hade jag ingen hemlengtan.
Nu har jag vart i USA ungefer samma tid, men inget hender.

Undra om jag kommer fo det?..jo vid JUL sekerligen.




Jag har treffat JOHANNA SABEL, skont namn tjejen har.
Hon er helt ny her so jag visade inte, vi var ute och ot.
Trevlig tjej, hon er fron stockholm foresten. (harjobbatpoNK, COOLT)






Jag har treffat lite tjejer fron Panama, hel skona.

 

Den ena tjejen och jag bor nestan grannar, so vi ska nog umgos endel.
Pamana tjejen er 25 or, lite segt att inte vara 21 or her, man vill ut treffa folk.
De jag for treffa er de roliga killarna fron spanska klassen, haha






Sen har vi tillsist Sina, som jag leser i hop med po collage.
Tur att hon finns der, helskon! Hon fyller 20 po fredag. Forse om vi hittar nott party!





Folk tycker jag skriver doligt i bloggen, men jag for dolig respons av er!
Kommentera och var mer intresserade, do blir det roligare for mig att beretta!
Ciao


Kommentarer
Postat av: mary

Åh, du får ju nya vänner hela tiden! Vad mysigt.



Och jag är som du, får nästan aldrig heller hemlängtan när jag är borta sådär. Fick det nog bara de sista dagarna i Spanien, när man visste att man skulle hem, haha!

2009-09-01 @ 11:05:23
Postat av: mamma

Men vaddå jag är väl iallfall den som mest kommenterar allt men så gillar jag ju detta med data, visst kan du få hemlängtan det kommer nog , men detta med att man kan både se och prata med dig som vanligt via skype gör ju att känslan att inte vara såååå långt bort infaller sig ju inte på samma sätt då/ kram mamma

2009-09-01 @ 22:26:11
Postat av: mamma

Men vaddå jag är väl iallfall den som mest kommenterar allt men så gillar jag ju detta med data, visst kan du få hemlängtan det kommer nog , men detta med att man kan både se och prata med dig som vanligt via skype gör ju att känslan att inte vara såååå långt bort infaller sig ju inte på samma sätt då/ kram mamma

2009-09-01 @ 22:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0