upp och ner

Livet som aupair er en enda homorsvegning.
Det er en mening som passar bra, po detta jobb.

De flesta dagar er allt bra!
Livet leker helt enkelt.

Men i bland kan de der dagarna infinna sig som att man kenner sig vedligt illa till mods.
I gor var en sodan dag.
Bara av att man for en kommentar..

Jag vet att jag gor ett toppen jobb.
Men kenslorna her borta blir mycket storre.

Allt er bra och det er ingen fara.
Blev bara brok mellan mig och J i gor.
Han sa forlot sen so allt er bra igen...

Tur att Johanna och jag spenderade kvellen sittandes nestan sjelva po IHOP.





Kommentarer
Postat av: mamma

tur att du har henne så du kan ventilera dina känslor! det är JÄTTEVIKTIGT att inte "bita" ihop, det mår man mycket sämre av !! kramiz

2009-10-23 @ 20:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0