Torrid.com

I dag los min verld upp.
Jag har shoppat i en store som heter Torrid.
En plus store, for kurviga kvinnor.

Lyssna noga nu.
3 par jeans och 1 par jeans shorts. pluss nogra toppar...
Helt sjukt, hatar ju att kopa jeans det eftersom inget passar.
Och jeans short har man alltid drommt om..

Fullt med mullstinor der inne, even de som jobbade var det!
Skyltdockorna var rikiga kvinnor.

Smyckena, jeansen, underklederna allt kunde jag komma i.
Fick nestan leta efter storlek 0 i bland, eftersom vissa var otroligt stort.

Oh vad glad jag blir, jag var der inne jette lenge.
Vissligen var det lite dyrt.

Men inte alltid jag for handla jeans, so det var jag vard!
Slut med leggings fjollandet, nu ska jag bli snygg!




Kommentarer
Postat av: mamma

åhhhh va kul då finns det en chans för mig, om jag kommer över!

2009-10-19 @ 11:21:14
Postat av: Ulle

Åhh det låter heelt underbaart! Dit vill jag! Haha

2009-10-19 @ 19:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0