tomma ord, av saknad

Helt fron ingenstanns kommer en sorlig kensla.
Ner dagen borjar lida mot sitt slut.
Sorgen kommer fron de jag elskade mest...venner

Jag kan sega att jag er otroligt besviken po att folk inte hor av sig eller overhuvudtaget inte er intresserade av hur det gor for mig.
Jag tycker det er asdoligt rentutsagt.

Jag vet att ni ockso har ett nytt liv der hemma i Sverige.
Men nogra ord eller en kommentar...
Jag trodde jag var mer elskad en vad jag var...tydligen

Det en en sorlig kensla.
Du inser vilka som er dina rikiga venner...

Det er sekert monga man kommer tappa kontakten med under oret her borta.
Men vi borjar bli vuxna och det er so det blir for vuxna?



Jag vet redan nu vilka jag ska ringa ner jag landar po Arlanda i Aug -10

Kommentarer
Postat av: mary blueberry

hoppas att en av dem är jag <3

2009-10-06 @ 11:13:21
Postat av: mary blueberry

(som du kommer ringa)

2009-10-06 @ 11:13:41
Postat av: sary

hoppas att du ringer mig, honey. även om jag kanske inte är den som har hört av sig mest (har ju inte skaffat skype än :<)

2009-10-06 @ 11:56:12
Postat av: sary

det här var nog det sorgligaste jag har läst på länge. det svider lite i hjärtat. för mig kommer du alltid vara lika älskad som du var innan du åkte och om du inte ringer mig när du har kommit hem så tänker jag åka hem till dig och kidnappa dig. ta dig till linköping, laga kött och sås, ta med dig på krogen, dansa, dansa, dansa och kanske aldrig låta dig åka hem igen.

2009-10-06 @ 13:16:01
Postat av: sary

det här var nog det sorgligaste jag har läst på länge. det svider lite i hjärtat. för mig kommer du alltid vara lika älskad som du var innan du åkte och om du inte ringer mig när du har kommit hem så tänker jag åka hem till dig och kidnappa dig. ta dig till linköping, laga kött och sås, ta med dig på krogen, dansa, dansa, dansa och kanske aldrig låta dig åka hem igen.

2009-10-06 @ 13:16:02
Postat av: Skrba!

Sandra, jag vet exakt vad du menar. Alla börjar sina "nya liv", det blir "jobbigt att hålla koll på två liv". (Hade samma känsla förra året också). Men man skaffar nya vänner på vägen, -håll ut, och ta hand om dej!

2009-10-06 @ 22:32:55
URL: http://divljakupina.blogg.se/
Postat av: dajja

sandra.

jag hoppas också att du kommer ringa mig när du landar.

du är så otroligt saknad här, du fattas.

jag är ledsen att jag varit så dåligt på att höra av mig. dom sista gångerna vi pratat har varit så kort och jag har varit frånvarande. det finns något jag velat berätta, men som det inte funnits tid till när vi pratat. det har varit så korta samtal.

men jag hoppas att du vet att jag finns här, när du vill. för jag saknar dig, och jag behöver dig. speciellt nu. min mormor har dött sandra. förlåt mig, det har bara tagit all min energi. jag är ledsen, men jag hoppas du ringer mig för annars göra jag som sara och kidnappar dig - även om du dränker mig.

2009-10-06 @ 23:06:30
URL: http://theworldskoolestbloggever.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag vet hur det känns Sandra. Jag var med om samma sak.. jag vet att det känns as tufft just nu. Jag var skit ledsen, men på nått sätt så insåg jag när jag kom hem att det var nog inte meningen.. vi hade nog vuxit ifrån varandra.. och jag förstog vilka som var min närmaste vänner.. och vilka jag kunde lita på och det är nog världens bästa känsla. Jag vet att det kanske inte värmer just nu.. men bara så du vet så är det många som håller dig varmt om hjärtat. KRAM

2009-10-09 @ 14:20:31
URL: http://yliharju.blogg.se/
Postat av: mamma

ja sorgliga stunder kommer och går,

och endast de trogna vänner består.

Ja du kan nog lätt räkna in vilka som är de verliga vännerna och vilka som ramlar bort på skalan, de lovar en massa som de inte kan hålla!? men att skriva ett par rader är väl inte så SVÅRT!!!!

2009-10-12 @ 13:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0