Sleepover. Weekend.

Jag hade Libbie fron Austalien over och Johanna.
Vi gick som sagt och la oss kl 5 po morgonen, sen upp kl 8 och oka till SF.
Trodde jag skulle spy av trotthet.
Det var en fartfyld helg.


 
Vi gjorde Libbie till en tjej.
Her med mina skor och klenning. Snyggt!

 
Sandra Johanna Libbie, Det var en sjuk kvell..




 Sandra Viking.  Lunch po IHOP!


 (her syns Finland, Australien, Danmark och Norrland)
Sen hann vi med San Francisco och fri consert i Golden Gate Park!
Med Collbi Callet (vet ej stavning)
Plus mitt nya kerleks band Train, fron SF.


Kommentarer
Postat av: mamma

du är en liten teaterapa du på bilderna!

kram mamma

2009-10-02 @ 08:09:30
Postat av: mary blueberry

Är inte Libbie en tjej? :o

2009-10-02 @ 10:54:56
Postat av: mamma/kenneth

Hej då nu far vi till ett varmare land, var rädd om dig......nu får du vila från mammas bombande på nätet<3<3<3<3<3<3

2009-10-04 @ 10:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0