NudeParade

Hej kera folk i Sverige.
Jag er fortfarande helt tagen efter gordagen.
Jag och svenska Petra treffades i SF i gor for att kolla LoveParade.
Mitt po Market street i city!
Visst fanns det kerlek...men mer naket kan man nog aldrig fo se.

Ner jag tog ferjan in, var kon otroligt long.
Unga 15 oringar var fulla redan halv tio po morgonen.
Allt for att ladda till paraden.
Jag satt der helt pryd i mina hogklackadeskor och guldsmycken.
Medans alla andra sog hur som troll fron 80 talet.

Ner ferjan okte forbi San Quintin, var fongarna ute po rast.
Tenkt vilken olika verd vi lever i.

Jag motte Petra som sagt och bilderna blev 60 st po paraden.
Det var sjukt...jag hade gerna viljat ta mig en sup och gott med.

Jag shoppade som aldrig forr i gor. Mest po rean for jag er so bra po rea!
Ner jag skulle go hem med ferjan kl 7.15 kunde jag knappt bera min posar.
Do kanske det er dags att borja tenka till...

Po ferjan hem fick jag sellskap av Azat (ryssen).
Skont att inte behova vara sjelv.
Medans ankoholen borjar sippra ut ur dagens ungdom...

En long dag blev det i San Francisico.
Jag er mycket nojd.





 Babes in the city.



 Love.



 Azat och jag po ferjan.


 Ny snyggis dressen.
 How sweet it is.


Bye and kiss, sodanna dagar som for en att vilja stanna.







Kommentarer
Postat av: Hannah

Gud vilken fin klänning du har köpt.. åh!hi. Du köper iaf snygga kläder, om jag kommer ihåg rätt så känndes det som om att jag och emma bara köpte mys kläder. haha! du är saknad hun. Puss

2009-10-09 @ 14:15:46
URL: http://yliharju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0