Marie.

Grattis min skona.
Hoppas du for ett toppen or!

Hon heter Marie Andersson.
Nyligen fyllda 19 or.

Jag treffade Marie po Alleskolan ner vi borjade orskurs ett.
Minns att hon log mot mig i korridoren och sa Hej!
Efter non dag var vi uppe vid poseveggen och fotona smattrade.
Venskapen var ett faktum.

Jag inser att jag kanske har pussat Marie for lite (som syns po fotona)
och visat mig kerlek, att visa min kerlek kanske jag er dolig po...
Men for mig betyder Marie mycket.

Jag vet verkligen vart jag har Marie.
So kenns det, vilket kenns bra.

Marie och jag er vedligt olika men i bland endo so sjukt lika.
Studenten po flaket, po frimis det var vi som glenste do.

Jag gillar Maries tankar och verderingar om saker.
Henns osikter er tenkverda.

Jag har monga saker i mitt huvud som for en att le.
Even om min mun aldrig kommer kunna le lika mycket som hennes.

Ner jag kommer hem ska jag och Marie verkligen ha mys.
Marie och jag for oss sjelva non gong, eftersom det inte alltid hender.
Jag ska bo i Maries legenhet...(oh jag ler for mig sjelv)

Marie for mig att mo bra.
Negativa tanker om Marie er svort att hitta.

Hoppas du hade en fin dag Maire.


         


     


          


Jag vill aldrig tappa dig.




    

Kommentarer
Postat av: mary blueberry

åh, fina, fina du <3

här sitter jag klockan kvart i åtta på morgonen helt nyvaken och läser lite bloggar för att vakna till, och så finner jag det här! åh



min fina, fina vän! jag vet inte vad jag ska skriva... men varenda ord sjunker ned i mitt hjärta och du, nu längtar jag mer än någonsin tills du kommer hem!



kärlek

2009-10-12 @ 07:50:08
Postat av: sara

åh ni är så fina båda två!

2009-10-12 @ 14:43:21
URL: http://cleavage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0