Hur ser en dag ut?

Her foljer hur en dag ungefer ser ut i mitt liv just nu!
Alla tider er cirka tider och behover inte exat vara samma varje dag.

Mitt aupair liv:

06.50/7.00
Do borjar min dag.
Do lemmnar foreldrarna huset, runt den tiden.
Jag ska fixa lunchboxar till barnen.
Ofta bestor av mackor, men i bland verm mat.
Frukt, moroter, chesestik, pretzels ska ockso finnas der i.

7.30
Ska jag veka barnen.
Vilket ofta tar sin tid, otroligt segt.
Redan her testas tolamodet otroligt. haha

8.00
Okar mitt hjerta och stressen er i full gong.
Klder ska po, de ska eta frukost och frukosten ska gerna passa.
For inte vara nogra fel her inte.
J ska gora lexor eller ova infor test.

8.20
Ska jag vara utanfor dorren.
Skorna po.

Det tar alltso ca 2 min, skolan ligger po andra sidan gatan

8.25
Vill jag vara utanfor klass rummet do forta klockan ringer.

8.30
Ringer sista klockan klassstart for J.
Er man sen for man hemmta senhetslapp po kontoret.
Aldrig hent en so lenge.

8.35
Ska jag kora A till hennes skola som tar ca 30 min att oka.

9.00
Borjar hon.

9.00 AM- 2.00 PM
Jag er ledig

Tvetta barnens klder, steda i barnens rum (plocka undan, inte rikigt steda)
Mon, byta och tvetta lakarn i barnens seng.

2.00
hemtar jag A

3.00
hemtar jag J


Foljer aktiveteter:
Ballet, simmning,take won do
Eller att anordna playdates som det heter.

Leka med dem till klockan
5.30
Der slutar min dag.


Off i stortsett varje Lordag och Sondag!


Kommentarer
Postat av: Emma

du har ju ganska bra dagar ändå ju, ja jobbade ju mellan 8 och 4 jämt typ :P

2009-10-15 @ 07:58:08
Postat av: mamma

hej -jag tycker det ser körigt ut på morgonen, men sen har du ju tid för "naps" och lite annat ändå!?

2009-10-16 @ 11:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0