upp och ner

Det gor verkligen upp och ner...

Denna dag Torsdag.
Hela dagen var en stor skitdag.
Men skitdagen hade sina ljusa stunder...som:

Jag treffade Yana fron Ukraina, tog en fika po starbucks.
Vi flog och satt tillsammans i hop fron NYskolan till CA.
Jag ot lunch med Emma, po verldsbesta sopp stellet i Corte madera. Jette trevligt!!

Arnas var skiten fron barnen, ingen respekt...
Det er tufft det er mycket man for ta...

Men po kvellen foljde jag med familjen ut och ot.
Helt underbart bra faktiskt.
Host mum and dad pratade om att de tyckte jag skulle vara her ett or till.
Hur jag ska gora med semester mm.
Om jag ville jag plugga nogot her.
Jag var faktiskt med familjen och inte bara en ansteld....



A's halsband blev rikigt snyggt som horband tyckte vi.
Hann med att leka lite modeller innan det var dags att hemmta brorsan.
Even om A's poser slor mina rett rejelt. haha



.Tenker po er der hemma.

Kommentarer
Postat av: dajja

vad söt du är fisen.

säg till när vi kan skypa, du har så mycket att uppdatera mig om.

igår var frästen våra gubbar till pappor och tittade på eco örebro och var ute på krogen. go daddies!

2009-11-21 @ 17:14:54
URL: http://theworldskoolestbloggever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0