Lordag 21 Nov

Jag treffade Johanna i San francsico i Lordags.
Mycket trevligt!!
Kollade lite shopping, men vi bara pratade hela tiden istellt for att shoppa.

So vi begav oss po lite lunch.
Min godaste mat po lenge, 100 poeng po den!


Johanna er en toppen tjej, ska bli roligt helsa po henne i Sollefteo sen!

Jag kopte julklappar till mamma och syster!
Mycket nojd med, de kommer allt gilla det.

 Johanna och jag po lunchen. 

 Jag ska nog sluta med den fondutionen for jag ser ut som ett spoke, haha
Efter Johanna och jag hade njutit av dagen skulle jag umgos med Emma po kvellen.

Hon och hennes Owen kom hemtade mig i SF.
Vi tog en tur till Owens legehet.
Sen tog han med oss po rikigt Amerikansktmatstelle.
Der ot jag non typ av Julskinka som Emma kallade det!

Emma har hart aupir 1 or tidare och har forlengt hennes or, och bytit familj.
Hon bor vedligt nera mig i San anselmo.
Hennes Kille er en 10 poengare, so fina i hop.
Nu hoppas jag po fler roliga studer med Emma och Owen!

 
Emma och Owen po kvellsdinner.

 Her har vi "julskinkan"








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0