ICESKATING

Det var Sondag och dags for skridskor.
Mitt i centrala San franciciso, Union squer.
Der det just nu stor en stor fin julkgran!

Det blev Petra och jag som fick sopa banan med alla amerikaner.
De er verkligen doliga po skridskor.

Men Petra er en hockey spelare sen nogra or tillbaka so det blev svort att toppa henne.
Vi okte i 1.30 timmar.
Jag lyckades holla mig po fotter under hela okturen, haha

Vedret var otroligt i dag. Det var som att sommaren kom tillbaka.
Underbart!



  

  Safeway okband! haha



Kommentarer
Postat av: mary blueberry

åh, sista bilden är underbar! vad härligt, vill också åka!

2009-11-30 @ 14:06:14
Postat av: mamma kenneth

va mysigt det ser ut!

2009-11-30 @ 18:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0