Elin besokte mitt nya liv.

Nu moste jag endo ta tag i det her.
Inte skrivit po jette lenge.
Det pogrund av kera vennen Elin som kom hit i ca 2 veckor.

Nu sitter jag her och har depp...
For allt er trokigt och vanligt igen.


Jag visade henne mitt mya liv och mitt omrode.
Kollade po golden gate, bode po dagen och natten
Gjorde mest shopping her hemma hos mig.
Ot god mat, umgicks med Elin i kellaren under mig der hon bodde.

Vi hyrde cyklar i San fransciso po torsdagen.
(Jag tog ledigt torsdag och fredag)
Vi tog en otroligt jobbig tur till kenda Lombard street.
Krokigaste vegen i hela verden, roligt cykla ner..men att ta sig dit...

Vi cyklade runt som vilda turister po Sfs gator.
Tog shopping tur sen begav vi oss till flyget som tog oss till LA!


Los Angeles
Vi flog ner till LA po tosdagen. till sondag.
Skont med rikigt sem och komma i veg.
Bodde po hostel po walk of fame.
Trodde walk of fame skulle vara mindre, fy vilken long gata det var.
Vi tog massa kort po walk of fame.
Even som kendisarna holl sig longt der i fron.

NHL
Match hann vi med. Roligt att ha vart po!

NBA
Lakers = utsolt mer behover jag nog inte sega, heftigt!

Universal studios
Lett min favorit.
Ni venner som seger...jag moste sleppa ut barnet i mig.
Denna dag var Elin och jag verkligen barn.
Det var so roligt.!!!
Se hur film gor till, Treffa carton gubbar, Var po olika shower, karuseller.

Party
Blev det ockso endel av vilket jag inte nemner mer her. haha



Vi gjorde en massa kul tillsammans, jag njot av tiden!
Er so glad att Elin kom hit, even om det skulle behovts lengre...
Vi gjorde Hollywood osekert tillsammans, vilken jag alltid kommer minnas.




Kommentarer
Postat av: mary blueberry

ååh, vad fint!

2009-11-17 @ 14:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0