samtal nr 2.

Ja nu var det dags igen i dag kl 16, ringde min familj igen!
De hade några fler frågor och ville parta lite mer. om bla om jag hjälpte till i hushållet, om vi äter middag i hop mm.
De skarttade endel åt mig hela familjen, nu i efterhand minns jag inte vad jag sa som var så kul haha

Det stora var att jag fick prata med barnen, vilket jag var lite nervös för men det gick toppen!
det frågade några olika frågor som
-vilken är din favorit färg?
-gillar du att simma?
-tycker du om fotboll?
-favoritfilm?

det var massa roligt och mys att parta med barnen!
det var som familjen sa JA åt mig i dag fast inte rikigt med de orden.
så jag antar väl att jag lyfter..
27 Juli, hejdå torra Sverige!


jag måste medge att jag är stolt över mig själv.

Kommentarer
Postat av: marie

du är för fantastiskt, sandra!

2009-03-25 @ 19:55:05
URL: http://bapaba.blogg.se/
Postat av: Sabina

Hej! Ja jag ska iväg i sommar, vet ju varken när eller vart än :D Men ja vem vet vi kanske ses :)

2009-03-26 @ 08:57:07
Postat av: Elin the pussy

Älskade vän :)

2009-03-26 @ 09:54:30
URL: http://fuck.with.me.now
Postat av: mamma

jaha va kul att tala med dem igen och speciellt med barnen kan ja förstå! fast pirrigt!!! jaha då är det väl bara att börja spara och ladda batterierna för det kommer bli en lång resa då, eftersom du åker nästan dubbelt så långt som emma......du ska alltid vara värst hiihihihh / kram mamma

2009-03-26 @ 16:01:04
Postat av: Anonym

Ja det blev den röda :) men var tyvärr lite för stor :P

2009-03-26 @ 16:51:58
URL: http://mariazuaw.blogg.se/
Postat av: Fröken Marinette

Kul att jag fick din bloggadress Sandra. Nu kan följa varenda steg du tar... Jag kommer att sakna ditt goda humör och din sång i korridoren här på skolan.... Du har varit en toppenelev här hos mig och jag kommer alltid att ha dig i mitt minne!!



Jag kommer säkert att höra av mig i framtiden och be dig komma hit och "föreläsa" om din tid här på Bf och om din resa till Over there...



/Vi ses i morgon

2009-03-26 @ 17:51:34
Postat av: Erika

Så kul! Hoppas verkligen att du får det underbart där borta :)

2009-03-26 @ 20:15:23
URL: http://kiiiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0