hjärtat i halsgropen.

Nu har jag just lagt på från mitt inkommande samtal från min familj.
De ringde ungefär kvart över tre och vi pratade kanske i 30 min.

De frågade vanliga frågor som varför jag ville bli au pair och vad jag hade för förväntningar.
Jag fick försöka förklara mina alla barnerfarenheter haha det gick lite stakigt
eller om jag är ärlig gick väl allt lite stakigt.

De frågade lite mer varnliga frågor.
Känndes som det mest var jag som pratade!

Jag tyckte de var otroligt posetiva till mig och jag kommer blir deras 5 au pair.
De hade haft 2 sveska tjejer innan mig, så jag har några rum att fylla hahah!

Jag kommer få internet så var lugna alla kommer nå mig :)
Deras "stränga" regler var inte så stränga egentligen!

Hjärtat var i hlasgroppen, när jag greppade telefonen..
Handen jag håll luren i darade till!
Men jag andades ut....
jag sitter faktiskt och ler!
Det gick verkligen toppen bra och jag är super nöjd!


Nu ska bara familjen parta lite, de kanske ville ringa igen...
Sen får jag bara hoppas på ett JA!



UNDERBART!


Kommentarer
Postat av: muffsara

grattis, sandry! wuuaaaaah!!!!

2009-03-11 @ 17:03:59
URL: http://cleavage.blogg.se/
Postat av: marie

YEEY!

2009-03-14 @ 22:08:08
Postat av: Elin Brändholm

Hej!

Vad roligt!!! Och jag kom ju hem från Kalifornien för bara ett par timmar sedan, har bl.a. varit i San Fransisco - du kommer älska det! Fortsätt uppdatera så fort du hör något nytt! Miss ya!



2009-03-23 @ 00:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0