Studentens regnigadag!



Nu är allt över och jag är så nöjd med dagen och kvällen. även om vädret inte var det bästa...
Mina betyg är nöjd med också, alla gåvor och besök.

Äventyren ligger framför mig om 42 dagar...
Jag har inte insett det än..
När jag är på planet så, då är det verklighet!

Stockholm och ambassaden om 2 veckor.
Möte med CC, och träffa massa andra svenska au pairer.

Jag fick ett smycke i dag på jobbet av kollegorna.
Ett bi, med vingar som ser ut som ett hjärta.
Biet för jag ska minnas Kumla och hjärtat till vingar för jag ska komma i håg hur mycket de tycker om mig.
Detta är rikigt kärlek.
Tack.

Jobba nu i 5 veckor i sträck ..ledig i 1 V..sen Lyfter jag!


(studentbilder finns massa på facebook)


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag kommer aldrig, aldrig någonsin glömma dig heller, Sandra Solsken!



Jag kommer gärna och hälsar på dig i San Francisco!

2009-06-14 @ 23:04:53
Postat av: Lisa

Sv: Ja vad roligt :-)

2009-06-15 @ 20:55:56
URL: http://ettlivsomaupair.blogg.se/
Postat av: tiny

vilka gulliga arbetskompisar du har, sandra! :)

tänk snart drar du, vad häfigt! :D

2009-06-15 @ 21:28:51
URL: http://grretas.blogg.se/
Postat av: sara

sandra, jag kommer sakna dig så, men jag vet att vart du än är så kommer du sprida ditt solsken så att jag kan känna det.

2009-06-16 @ 13:23:04
URL: http://cleavage.blogg.se/
Postat av: Maria

Men det var ju en Humla från Kumla :)

2009-06-28 @ 18:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0