oro?

min tankar är många just nu..men inte lika bra!?

jag läser en hel del på fannys blogg, au pairen som familjen har just nu.
det verkar som familjen inte rikigt är som jag tänkt mig.
dubbelmoral...säger/skriver en sak. gör annat i praktiken.

jag är lite små nervös..vill att mitt år ska vara bra från start.
de lät inte detsamma på telefonen.
men inte svårare att byta familj...

men jag ska tänka posetivt och göra det bästa av det se hur allt blir när jag kommer dit, jag har en Lcc att luta mig mot..


är ledig från jobbet i morrn ska till banken fixa med betalningar
och jag ska träffa emelie och gå igenom alla papper så att det blir rätt och rikigt inför fredagen..
ambassad dags, en rolig resa har vi framför oss emilie. fast att gå upp kl 02..kan bli segt.

kämpa.

Kommentarer
Postat av: marie

Du får också tänka på att du och den nuvarande au parien är två olika personer :) Hon kanske tolkar saker på andra sätt än vad du gör, osv.



Det kommer gå bra, ska du se!



Hjärta

2009-06-22 @ 20:10:12
Postat av: Helene

Jag håller med den förra kommenteraren.. Skaffa dig en egen uppfattning för du och den tjejen kan tänka helt olika, och utföra saker på olika sätt! De behandlar henne som hon behandlar dom. Så lär känna dem utefter vad DU ser och hur de är mot DIG! Och låt dig aldrig nånsin påverkas av vad hon säger.. om hon börjar berätta dåliga saker om dem så säg att du inte vill höra och att du vill skaffa dig en egen uppfattning..

Det tror i alla fall jag på :)

2009-07-16 @ 06:12:03
URL: http://helene10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0