dagarna lider mot sitt slut.

Nu har jag packat det som är tyngst av allt i min packning.
Smink och smyckena. fy vad det väger tungt.
Men med ska det!

Dagarna går sakta ned åt.

Tidningen var här i morse och interjuvade mig och tog lite bilder.
Det kommer vara med i aug, och även information om mig blogg, kommer alltså eller troligen blogga åt våran lokal tidning ahha!
trevligt.

men jag funderar på om mina väskor kommer överstiga?
äh vad gör det... betala och var glad sen.


Fått lite resedollar av mamma, alltid bra att ha.. har med mig ca 2000 kr invexlat.
Fått resepengar av pappa med, han är så gullig!

snart är det över och de nya utmaningarna börjar.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Okej:) jo jag åker med CC men jag vill inte chansa på att kanske åka hem med gulsot eller nått:) hehe... nervös över att åka?

2009-07-22 @ 21:49:09
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/
Postat av: Anna

jaa visst är det :D Jaa det samma :D

2009-07-22 @ 22:17:51
URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Postat av: Elinblå

Va kul att kommer vara med i tidningen! Hoppas att du inte får nytta av mina små "piller" du fick i fredags! puss på dig

2009-07-23 @ 10:57:32
URL: http://leendejoggare.blogg.se/
Postat av: mary

åh. hoppas du kommer vara tll hjälp för många genom bloggen!

2009-07-23 @ 22:00:19
Postat av: mamma

Ja vilken tur du har att du kan få en slant både här och där, kanske tidningen kan bidra med om du ska blogga åt dem -förhandling!

kram mamma

2009-07-24 @ 18:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0