ca 2 veckor kvar.

Nu är det ungefär två veckor kvar... jag har bara 1 vecka kvar på jobbet plus en skit seg helg.
sen är jag ledig 1 v innan jag åker måste fokusera på all packning men även krama hejdå till alla.

folk kommer och kommer inte in på sina utbildningar, käma på.
skönt att slippa det där .
min bästa elin kom inte in denna gång mycket synd.
fast jag är ändå lite små glad över det får då kommer hon säkerligen över och hälsa på mig.
det vore helt kolosalt :)

arnas så äre om 1 vecka lite avslutningsmys hemma hos mig och min efterlängta trädgård.
om vädret tilllåter blir väl lite grill mys ,  en utgång på det...men frågan är vart går man ut numera?
det löser sig, sista kvällen ska vi le sara!


I går satt jag och lästa massa i americanska lexikonet.
haha
det är mycket man inte kan, tur att sådanna finns...som en hjälp på vägen.


PUSSS

Kommentarer
Postat av: marie

Jag fick tårar i ögonen av att läsa det här. Tänk att det är så nära nu!

2009-07-10 @ 19:09:21
Postat av: mamma

Ja du lilla Sandra nu startar ditt livs äventyr snart....dags att hålla tummarna, men jag är såååå glad att det kommer finnas data så man kan hålla kontakt med dig , min lilla Sandros

2009-07-10 @ 21:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0