Ar i New York nu!!!!!!

Hejsan alla kera venner.
Jag er framme nu och allt gick bra.
Fick ingen overvikt po packningen heller so jag er nojd.

Flygen var i tid so det gick smidigt  even om det blev endel virr po flygplatserna.

Jag trffade Lisa & Sara som jag reste med hela vegen hit. tur man har svenskar seger jag.
Jag var som mest taggat for new york skolan ju..men det er lite mycket folk och kulturer overallt ..
mitt huvud mor inte so bra...

Jag bor tillsammans med en Ukrainska och en Osterikiska och komunicationen er rett svor. Men bara kempa po, jag slapp sova i overslafen so det er jag tacksamma for.

Jag har nyligen tagit en dusch och vi fick en pizza bit i oss.
Vi har insett att vi rest i ca 20 timmar i dag so sengen ligger mig varmt om hjertat nu.

I morrn ska man upp kl halv sju blir det nog. Sen po lektion..

I morrn kommer jag ringa er familjer ska fixa ett telefonkort ringa fron skolan telefoner.
Vi hores..pusss min kera!

Kommentarer
Postat av: Helene

Härligt att du är framme och att allt är bra! Kändes lite konstigt i början, men det ordnar sig när du inser att det r normalt att det springer runt mexare och pratar spanska med varann ;)

See ya soon!

2009-07-28 @ 04:47:42
URL: http://helene10.blogg.se/
Postat av: Storsyrran

GALET :) är avis!

2009-07-28 @ 06:22:25
Postat av: Ullis

Skönt att resan gick bra! Lite avundsjuk att du är iväg! Hade guld! :) <3

2009-07-28 @ 09:59:27
Postat av: mamma

Va bra att allt funka love you!

2009-07-28 @ 12:47:29
Postat av: Linnea

Härligt billen! Låter som att vara på cup i gbg ;) nerå, stolt över dig! Man kan alltid lita på att du klarar dig:) PUSS

2009-07-28 @ 19:18:45
Postat av: marie

Åh, vad fint att allt gick bra! Har inte fattat att du har åkt än...



Hemma från emmabodafestivalen nu, sjukt rolig vecka, men vaknade upp med feber nyss :/ Nåväl...



Ska läsa dina andra bloggilägg nu! Vi måste prata på skype någon dag!



PUSSPUSSPUSS

2009-08-02 @ 22:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0