Sandra kenner sig eldre

Helt plotsligt kennde jag bara...
Jag er vuxen nu!
Just i dag po annandag jul...
Do menar jag po rikigt vuxen...

Minns hur venner sagt "sleppt ut barnet i dig"
Medans vissa kan tycka att jag er allt for barnslig i mellanot...

Men kolla po detta kort fron i dag...
Jag ser ut att vara 30 or...

Fast her borta i USA kenns det som jag fott en lite annan stil en vad jag hade "forr"
Bla pogrund att jag exempelvis kan komma i ett par jeans her i USA som jag hade svorare med hemma.
Har kopt mer eleganta hogklackade.
Jag ber ofta en skarf po min handveska.
Men ush, jag er vel inte 50 or en...

Nej slut tramsat...Nu er det dags att lega sig.
Hemma sjelv dessutom, yummmpi...de kommer hem i morgon fron mormorn.
Ska ta snart att skriva ett Longt!! inlegg om Julafton.
Puss. Godnatt, plus jag ska ova po att sega Jag Elskar Dig.



Kommentarer
Postat av: sara

du har fortfarande många år av ungdom framför dig och jag vet att en del av ditt fina barnasinne alltid kommer finnas kvar. även när du verkligen är 50 och du kommer att vara fifty and fabulous.

du är alltid fabulous, oavsett ålder eller vilken stil du har. och du ser ut som den 20åring du snart är på den bilden!



när du kommer hem och vi båda är 20 ska vi ha det så fantastiskt. fest i min fina lägenhet och kroger i örebro. dock inte på klaras för de har äntligen stängt.

2009-12-28 @ 02:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0