San Diego

I helgen var det San diego med full fres.
Jag okte fredag kvell vid sju tiden med flyget ner till Madde.
Jag tog forst bussen till SFO flygplats, veldigt smidigt och bra.

 Madde har nu bott der ett tag och nu flyttar hon till north carolina med sin familj.
Det var i hennes hostfamiljs mormor och morfars hus, jette fint och mysigt.
Coronado rettare sagt befann jag mig, en liten o, so fint!
Man kende sig so velkommen! Jag tog med en flaska Glogg som de fick som tack!

Det blev mest party der nere.
En kvarters pub, eller rettare sagt en sportbar!
Bode fredag och lordag kvell.
Det var nestan samma personer der boda gongerna.

Inget legg behovdes och vi var kvellens drottningar.
Blonda, velbergade och allment Snygga!
Har aldrig fott so mona blickar po lenge!
Fredag kvellen slutade jag att 3 killgeng brokade om oss.

Vi hade toppen roligt till sammans vi skrattar so vi grinat...
Po sondagen skulle Madde po Aupir mote..jag var sliten efter lordagens bravader.
Bilferden tog 30 min och jag er alltid trott i bilar.
Forsta somnteknet tappade jag vegbeskrivningen vi hade och ryckte till.
Andra gongen, madde som korde pratde och sjung.
Hon fick dock inget svar!
hahah Gud vad vi skrattade ot detta.

Madde sa att det er viktigt att kora rett her.
For den andra dagen her korde hon in i Mexico!

Jag fick se lite av beachen, even som det var regn nestan hela helgen, suck.
Men tur inte er po sommarn hade vel brunnit upp der nere.

Madde har ju bestemt for 2 ors tiden med familjen, so nesta stopp blir vel north carolina!
Vi som hade tenkt och rest i hop sista monaden, men so roligt for henne!

Helgen var fin och underbart rolig.
Finns nog mer att sega och sont som inte borde segas her!

Vi har det toppen roligt i hop.
Vi er snyggast i hop.
Vi er nestan systrar!

Tack for helgen Maddie

Kommentarer
Postat av: mamma och kenneth

hejsan gu va kul ni haft , inte alltid flera killgäng slåss om kvinnor hahhhaha ser fram emot en rapport om allt JAG får veta!!!!???? vi har ju en del att tala om inför min resa till dig ...ha det gott från oss!

2009-12-15 @ 10:48:37
Postat av: mary blueberry



haha, jag längtar efter att få höra allt! ;)

försökte ringa dig på skype häromdagen, men du var nog itne vid datorn. Men vi hörs någon kväll! Puss

2009-12-16 @ 14:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0