Resultat av Mag dansen

Ni er vel alla nyfikna hur det gick for mig i dag po bellydance!
Svaret er BEST helt enkelt. haha
Vi var ca 10 st kvinnor, fanns nogra fler i min kroppsform so det var skont, haha

Det var roligt och man kende sig sensuell och lett som en fjeder.
Men vissa damer finner nog detta med att sleppa loss vedligt svort.

Vi fick som sjalar att henga po hofterna!

Leraren frogar i starten vilka som gjort det forut och det var en...
Sen ner vi borjar skaka po hofterna fick jag mycket berom, Good! och lenden fron leraren.
Sen stannar hon upp och seger.
-"are you sure..you haven't done this before?"
-"NO!"
-"okey, myby some of us just have it!"

Efter klassen som var ca 1 och en halvtimme.
Seger hon
-"You are a realy good dancer!"

So nu kan jag go till de 2 resterande klasserna och strecka po mig!





Belly Dance is an introductory class designed to teach you the basic belly dance movements.
Learn dance techniques for postural alignment, core strength and feminine sensuality all choreographed to the exotic nuances of Middle Eastern music.


Kommentarer
Postat av: mamma

hhaha kanon Sandra va roligt, det va ju självklart att du skulle va bra på det,du har väl mammas känsla för dans och rytm hahahah keep up the good work!

2009-12-05 @ 09:00:58
Postat av: emma

haha :) klockrent sis!

2009-12-05 @ 11:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0