peets coffee and tea

Ett inlegg som for en att droma sig bort.
Droma sig bort...I kerlekens tecken.
Som kanske aldrig blir besvarad.

En kille eller en man...
Vad vet jag.
Han jobbar po peets coffee and tea.

Forsta gongen jag sog han so tenkte jag bara "oh, verldens charmigaste kille"
I dag ner han tog min bestellning "small chocolate, please"
Tenkte jag likso som forsta gongen...

Men ner jag vel satt mig ner.
Och tog mig en slurp...
Kunde vora 4 flortande ogon inte riktigt hola sig borta fron varann...

Nesta gong jag er der ska jag ta och kolla po hans namn lapp. i smyg...
Jag kommer spendera mer tid po peets coffee and tea.


Kommentarer
Postat av: mamma

<3<3<3<3<3 du ser vad sa jag igår på msn!? kärleken kan komma hihiih

2009-12-23 @ 07:35:25
Postat av: emma

OH LA LA LA SIS ;) GO AND GET HIM!

2009-12-23 @ 09:39:07
Postat av: sary

åååh kul!

satsa!

2009-12-23 @ 14:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0