Nyor.

I nyor er det klart vi ska oka till Lake Taho, ett snoigt stelle norr ca 4 timmar tror jag.
Inte jette pepp att bo i en stuga fast med familjen.
Men de vill arnas att jag tar ut semester och den vill jag spara till min kera familj.

Partade nyss om med pappan om allt.
Eftersom jag ville inte med pogrund av kostnaden med skidkort, hyra skidor, kopa skidkleder.
Men han sa nyss att i morrn for jag oka leta efter byxor som han ger mig pengar for sen.
So en i stortsett gratis skidresa tackar vi inte nej till.

Blir nog bra, hoppas po mysigt tid.
Ingen sno i jul, men i nyor endo, topp!

De ska tydligen oka snowboard och lengd, haha!
Roligt se barnen, hoppas mina ben pallar med det bara...
Fick so ont sist i Trysil.

I morrn fyller pappan or, har tagit en Glogg fron Ikea och lite fint godis med pepparkak smak.
Ska jag kanske ge han en kram i morrn med eller?
Blir spennande.

Snart helg skont, dags for Svensk julmarknad i SF!

Kommentarer
Postat av: mamma

jaha klart de ska bjuda dig isåfall, ge han en bamsekram och nyp i rumpan hahhahhh skämta sandra!



fast det skulle han nog behöva, ja du får ge dig ut och träna nu fram till nyåra då eller köra benträning på gymmet.

jag kollade in lake taho...vilket skidmecca lite trysil aktigt......ha det gott kramiz

2009-12-03 @ 11:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0