Nogra stunder av kenslor.

I Fredags var jag och skandinavien po bio.
Finska Johanna, danska Camilla och svenska Tilde och sog Brothers po bio.
Besta filmen jag sett sen jag kom hit, jag har endo sett endel movies..
(eftersom det inte finns mycket mer att gora, haha)
Jag felde nogra torar och kende mig vedligt kenslosam.
Borjade kenna en stor saknad av mitt folk der hemma.

I Lordags var jag po Svensk julmarken.
SWEA er en svensk kvinno organitation i USA, som tydligen fixar detta varje or.
Treffade kera Petra der och en till svensk tjej Camilla.
Oter igen satt jag tagen av studen och saknade och var kenslosam.
Lyssnade po svenska jullotar...man for rysningar!
Folk runt i kring pratade svenska, vissa dock med an amerikansk brytning.
Det fanns lussekatter, glogg, kneckebrod, treskor..

Man kende sig hemma for en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0