Jobba/Plugga

I gor satt jag hela kvellen i nestan 2 timmar och kollade vad som komma skall ner jag kommer hem.
Ni tenker sekert att det er longt kvar dit, aug...
Men jag moste ha nott planerat arnas blir det inge bra.

Skickade endel mail till olika KY utbildningar...
Men jag vet inte vad jag vill...

Reseledare ving eller fritidsresor kostar 5 000 for utbildning, bonde och mat!
Vill jag oka direkt ut igen ner jag kommer hem?

Make up artist Face gor po 50 000 och inget forut make up inkluderat, det er en stor skilnad.
Er det for dyrt?

Jag vill fo nott klart..
Moste ha nott framfor mig.

Kommentarer
Postat av: mamma

hej självklart bra att du planerar .....förstår att det är svårt? du vet vad jag tycker ? det bästa är en utbildning som kan leda till arbete MEN hur ser det ut med jobb och vill du inte LANDA lite när du kommer hem....förstår att det är svårt, men att lägga så myckt pengar på en utbildning som inte är attraktiv på marknaden vet jag inte om jag skulle göra! kram .......ska bli så kul att snart få komma över, fast lite tråkigt att åka själv! men det fixar sig nog bra! kram mamma

2009-12-18 @ 10:42:18
Postat av: mia

vad duktig du är som planerar för din hemkomst redan :)

angående make up artist utbildningar så har make up store en i sthlm på 10 v. som kostar 30.000 så kolla runt lite innan du bestämmer dig helt :)

jobb på ving el fritidsresor, vill du jobba som guide eller som jag gjorde med barn? :)



men det viktigaste av allt, glöm inte att NJUTA av varenda minut i Usa! du är såå lyckligt lottat som är där :) Lycka till med allt

Kramar Mia

2009-12-18 @ 12:28:20
URL: http://miapatricia.blogg.se/
Postat av: sara

make up vore säkert jätteroligt om du hittade någon utbildning som är lite billigare. fast iofs är det inte så dyrt jämfört med hur mycket lärarutbildningen kommer kosta för mig med alla lån. tycker inte att du ska hänga upp dig allt för mycket på pengar och att du kanske ska vara hemma och känna efter lite innan du bestämmer dig.

2009-12-18 @ 20:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0