trena. plus en bra dag

i dag er som understa inlegget nestan bortblost, haha
de skerpde sig verkligen i dag och jag merkte hur jag njot av mitt nya liv ner jag okte hem fron JCC (trning,simclub)

i dag simmade jag endel, for att trena min armar for gymmet blir det mest ben och lor som for jobba.
tvo dagar i rad der nu och jag vill tillbaka i morrn.
mina pengar gor nog till besin dit fast tar bara ca 15 min (i bland er trafiken still po motorvegen)
de har till och med munwash po Jcc, haha

har hundra bilder fron denna dag, ner barnen och jag i morse gick och "campande" lite, utan att sova over do.
till the creek, mycket trevligt (jag skickar gerna bilder via mailen)

helgen er nera do blir det nog stora stotliga san francicso som geller, troligen treffa madde som jag treffade po nyc skolan och hon er min nya bff, toppen tjej :)  hon bor ca 1 timme bort.

   

det blir bettre och bettre i morrn kommer lcc (hjelpen om det skulle vara nott)
kollar igenom hur familjen och jag tycker det gor.

cheers

Kommentarer
Postat av: mammiz

-ja va kul att du kommit iggn och träna, kanon du !!! Då får du lätta ditt hjärta för LCC då?

-Paul säger cheers (skål) eller? tar de nått carlifonia wine ??????

ja vi hörs synd att man inte kunde höra när du ringde/kramar från oss

2009-08-12 @ 07:40:42
Postat av: Elin & Linnea

hoppas du har det bra!!! tack för bilderna, alltid lika kul att få! :) <3

2009-08-12 @ 10:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0