San Anelmo.

San anselmo, er en liten stad.
Det finns inte mycket att gora just her, finns en liten gata ca 5 min fron mitt hus.
Med smo bodar (dock rett dyrt)

Men i San anselmo trivs jag.

Alla north om SF trenar nott otroligt.
Detta med att americaner ska var stora och eta hamburgare moste vi svenskar legga ot sidan.
Alla cyklar her, treningscyklar man ser sekert mint 10 om man gor ut en sveng, det er vedligt poppis.

Alla steder ligger po varann man kan helt plotsligt vara i San rafel.
Det den ligger vel 15 min bort, 15 min tar det till allt her ungefer.
Der finns det bio, coldstone.



Vdert i San anselmo er ett av de varmaste bland stederna norr om SF.
I dag kenns det som 40 grader.

Kallaste monaden er Jan, bara for jag som vanligt ska ha kallt ner jag fyller 20!!
Men gud vad gammalt, hhaha

Varmat er det sep-okt, vill ni helsa po med verme kom do!
For alla er mycket velkommna helsa po, det skulle gledje mig!


Kommentarer
Postat av: mum

-klart att man vill hälsa på dig även om det kommer bli den längsta och kanske jobbigaste resan jag någonsin kommer att göra. Men får avvakta ett tag beroende på hur jag mår/ kramiz

2009-08-29 @ 23:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0