regler.

I dag fick jag en handbok, selliers handbok.
der stog det allt, allt jag behover for ett or.
info om internet (vad och vad for jag gora, ner och ner for jag sitta her)
stedning, byta lakarn i barnens seng varje mon, lite vel mycket ha?
plus massa mer, visst er det bra men lite overdrivet.

vi har fixat ett sekerhets nr i dag, hemtat ut collage info, hemtat kortkortsboken.
ska nog ovningskora med paul imorrn.
segt borja igen hoppas det gor vegen.
kenns mig lite fast kan inte gora nott, inte hitta heller...

loser sig snart..

vi har cyklat till lek park, jag hemt och tvettat, bytigt i seng.
mamman er hemma denna veckan so det er bra..

jeremy gav mig en komplimang i dag - "du har fin nacke" det var trevligt.
hahah

nu sova och plugg kortkort.
natti

Kommentarer
Postat av: mamma

jha du visst kan det kännas segt med en regelbok , men du får se det som ett stöd för att familjen vill ha det på ett speciellt sätt! jasså byte varje vecka, jag har bytit var 14:e dag. Lycka till med allt nu sen när du vaknar....ja du kanske ska informera alla om vilka tider då får va på skype så det inte ringer i huset när barnen sover m,m. Lägg ut det på facebook så det inte blir strul med dina vänner och andra. Lycka till kram mamma/kenneth

2009-08-04 @ 09:12:23
Postat av: Anonym

jha du visst kan det kännas segt med en regelbok , men du får se det som ett stöd för att familjen vill ha det på ett speciellt sätt! jasså byte varje vecka, jag har bytit var 14:e dag. Lycka till med allt nu sen när du vaknar....ja du kanske ska informera alla om vilka tider då får va på skype så det inte ringer i huset när barnen sover m,m. Lägg ut det på facebook så det inte blir strul med dina vänner och andra. Lycka till kram mamma/kenneth

2009-08-04 @ 09:13:08
Postat av: Helene

Ja absolut! Det är mycket i början och det är smart att satsa på att umgås med familjen första veckan/veckorna :) Men det ska bli kul att ses snart! Jag är nog inte rätt person att fråga eftersom jag kuggade både på teorin och uppkörningen första gången.. Jag gjorde teorin när jag hade varit här i två dagar och inte hade läst boken.. så läs igenom boken en gång så kommer du klara det :)

2009-08-04 @ 10:06:15
URL: http://helene10.blogg.se/
Postat av: Lisa

Spännande. Hur har du det? är allt som du tänkt dig? Ha du ingen egen dator med dig till USA? Eller fungerar den inte än?

2009-08-04 @ 12:16:57
URL: http://ettlivsomaupair.blogg.se/
Postat av: mia

oj en handbok, inte dåligt..

allt känns sjukt jobbigt först veckorna i en ny familj, miljö och livsstil, men hur jobbigt det än känns i början så blir det snart en vardag och man lär känna familjen och kommer på olika lösningar på sånt man tycker känns tungt och jobbigt.

Been there done that, så vänta ett tag och sen ska du se att allt kommer bli toppen bra!

Massor av kramar och lycka till! :)

Puss Mia

2009-08-04 @ 20:59:27
URL: http://miapatricia.blogg.se/
Postat av: Storsyrran

hahahha, fin nacke? ;)

2009-08-04 @ 22:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0