Oppna menniskor.

Som en helt annan verld, vilket det ockso er.

Menniskorna her er so otroligt trevlig i bland kan det tillock med blir jobbigt.
Men helsar po alla, do menar jag alla.
I trokiga Sverige helsar man knappt po dem man gott i samma klass som, eller?

Det er helt sjukt bra her, ner jag satt i bubbelpolen her om dagen
Frogar en kille oppet i poolen, er det non som vill prata lite?

I omkledningsrummet stor man oppet och pratar med frennade kvinnor, Lovely!

I sverige skulle nott sont inte forekomma ju!
Det kommer jag sakna nott otroligt, fast om man har endolig dag er det nog fruktansvert.

Vi svenskar er so trokiga och privata, vi moste lera oss av amerikanerna tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Karin

Håller med dig!

Det är en grej som gör att jag så gärna återkommer till USA igen o igen o igen.

När man kommer hem till Sverige och är van att man kan prata med alla, så tittar folk på en som om man är dum. "Känner jag dig?" ser de ut att tänka.

Nä, svenskarna måste lära sig av amerikanerna helt klart.



Puss Karin

2009-08-29 @ 01:47:59
Postat av: mamma

Ja du ser Sandra va bra det är att va öppen och frispråkig , det har jag alltid sagt! Så jag är väl en amerikanare jag då? fast ändå så skäms ni för att man är så i Sverige , men du kanske ändrar dig när du kommer tillbaka hahhahahah

2009-08-29 @ 11:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0