jag sleppte taget

jag gjorde nott som jag till en borjan inte trodde po, och absolut jag inte skulle klara.
men jag er her nu och jag gjort mitt livs besta val...

for vi lever bara en gong eller?
nott av det viktigaste i mitt liv er att njuta och kenna lycka!
 ner jag sitter po olderdomshemmet det er do jag ska kenna Jag vogade.

det er 2 veckor som har gott...jag fott lon igen och allt rullar po bra.

jag smider redan planer for neta or..
for jag kenner att det blir bara kvar ett or i det forlovade landet...

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja du Sandra du ska nog klara det! Man ångrar att man inte själv hade de förutsättningarna att åka iväg sådär, men man gick ju frisörlinjen och sen vart det jobb direkt så, men man avundas ER(sandra & emma) som hade styrkan och viljan att komma såååå långt! kram

2009-08-16 @ 09:25:16
Postat av: Elin the pussy

hej! det verkar härligt ju! vadå det förlovade landet?

2009-08-16 @ 12:00:18
URL: http://fuck.with.me.now
Postat av: Lillen

:):):)

2009-08-16 @ 23:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0