inhandlat

jag tog cykeln for att bekanta mig mer runt detta omrode.
svort vara cyklist her, finns inga cykelbanor direkt.

jag korde so klart fel do jag skulle till shoppingen.
fick froga om rett veg so det gick tillslut.

jag tror aldrig jag vart inne so lenge i en och samma affer.
CVS
finns allt utom kleder och mat.
jag som elskar kremer och sont..

jag kom till kassan och hade hadlat for 54 dollar, inte doligt.
haha



ser du lengst till venster mamma, fotfil med tre olika filer att byta..haha

Kommentarer
Postat av: mamma

OHHHHH gu´va bra äntligen!!! hahhaha men du har de inte som det fanns hos Emma på deras affärer fotvård? för en hyfsad penning .....men det kanske du hittar en ngn gnn framöver , när du lärt dig alla cykelvägar. kram från oss

2009-08-13 @ 10:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0