helg dags

hejsan
dagarna gor och det er exakt en vecka sedan jag hit hit nu.

jag har fott min forsta lon i dag po 200 dollar motsvarar nestan 2000 kr.
mycket trevligt.

i vanlig ordning har jag tvettat och hengt tvett, den ska vara klar till helgen.

mamman har visat vart sean penns hus ungefer ligger ca 5 min fron oss.
hon sa att hon stott po robbie willians do och do.

jag har blivit fengsald med handbojjor och blivit fastbunden av mina barn, man for alltid offra sig.
ner annika hade sin sista sportcamp dag okte jag kirsten, och jeremy till stinsen beach.
det var den versta vegen jag vart med om, nera po spy..fy
der treffade jag nora (tyska auparien) partade lite, vattnet var svin kallt.
vi bestemmde att vi ska hitta po nott po sondag, spennande

sen okte vi jette longt ditt non plantage der min familj kopte "kottetandevexter" eller som fongar flugor.
det var fredag so det blev tacos po kvellen just som i sverige. mycket godmat for man i detta hus.

jag ringde nyss helene fron karlstad som bor en bit fron mig, verkar som en toppentrevlig tjej.

i morrn ere dags for en long utflyk med fam till aquarium eller va det var.
som kommer ta hela dagen, spennande.
tror de tycker det roligt att jag umgos med dem mycket i borjan.

jag sett min drom kille massa gonger denna veckan ockso, ner jag lemmnar annika po camp.
coachen, oh la la.

jag hade lite svenska lektionr med barnen nyss, skoldpadda let roligt roligt ner de sa!

sov dags snart kl halv nio, haha skont
sommnar i bilen jemt var vi en oker lite pinsamt.
godnatt

(bilder ges personligt via mail, eftersom jag inte for legga ut)
finns even lite facebook



cheerleading med barnen



Kommentarer
Postat av: Söderlund





Kissies manliga upplaga!

Det är så att jag sedan länge har tagit på mig den

rollen och nu undrar jag vad ni älsklingar tycker

om mitt jobb såhär långt. Kissiekatten behöver en

manlig upplaga förstår ni - and that's me, bitches!



Kom nu med dina åsikter om vad du tycker och tänker

om mitt jobb såhär långt som Kissies manliga upplaga.

2009-08-08 @ 05:56:40
URL: http://robinvardag.blogg.se/
Postat av: mamma

hej det verkar va så kul så- jasså redan en snygging black or white hahahhah blev du illamående var det så snirkligt ???

Kram

2009-08-08 @ 10:31:09
Postat av: marie

Vad fint du verkar ha det, jag vill gärna se lite bilder!



skicka till [email protected]



2009-08-10 @ 19:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0