Froga vad det en er ni vill jag ska skriva om.

Hejsan Sverige!

I dag ner jag satt po min forsta spanska lektion po collage of Marin.
Upptekte jag hur jag borjade mola hjertan och skriva SWEDEN!
Kommer alltid vara ett toppen land, so sekert.

Det hender nott nytt, konstigt och spennande varje dag.
So hojta till bara om det er nott speciellt ni tycker jag borde berettat om.

Som sagt har collage startat jag moste lesa 72 tim.
Det var en evighets process, men jag sitter nu och leser spanska.
Fy seger jag!! so himmla svort, inte vad jag er van vid hur sprok er.
Jag satt och gapade i 2 tim, haha Men bara sto ut, trevliga mexicanare i klassen, haha


I helgen sov jag hos Madde, hade toppen lor och son i hop.!
De tror att vi er systrar och det blir jag glad av hon er en toppen kvinna!

 Likheter finns?

Vi shoppade (eller mest jag shoppade upp hela lonen) i voran favorit affer Old navy.
Allt finns verkligen der och storlekar ockso, so glad!


Familjen gillar mig massa och det er jag glad for.
Trivs massa her, helsa po mig venner och familj snart!

 Jag i Orinda, hos Madde!

(vet ni jag for ofta berom for min eng, kan ni tenka er)
/Sandra Elisabeth Agnes Svedberg



Kommentarer
Postat av: mamma& kenneth

Hej på dig Sandra det låter bra med allt , men att spanskan blir svår det kan jag förstå.......hade kanske varit bättre med nått med sång eller teater eller nått som du är en klippa på!!! men kämpa på spanskan är ju världsledande språk och bra att kunna .....va rädd om dig kramar från oss.

2009-08-25 @ 11:40:50
Postat av: drule!

hola chica! qué tal? ;)

2009-08-27 @ 20:24:54
Postat av: Anonym

oj, det var ju menat från mig. dajja alltså.

2009-08-27 @ 20:25:16
Postat av: Madde

Jag skulle uppskatta bilder på barnen ibland när du har tid att skicka. Lycka till med resten av året, Sandra! :)

2009-08-28 @ 21:48:59
Postat av: Katarinaz

Min fina snygga vän. Du verkar ha det så roligt. Forsätt meed det du kommer komma långt. Love and miss you <3

2009-08-30 @ 00:53:50
URL: http://katarinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0