forsta shopping

hejsan sverige!
i dag var mamman i huset hemma och jag korde annika i vanlig ordning till sportcamp.
Kirstin borjar jobba po mondag do startar allt eget jobb.

jag shoppade lite po target i dag, ( min favo affer, nya loparskor (230 kr helt sjukt), lite make osv.

jag sitter ovar korkort nu for i morrn ska jag skriva upp, hoppas det gor vegen med min eng, bara vart her 1 vecka en so lenge.

jag treffade Nora en kort snappis ner jag lemmnade annika, (tysk aupir) jag varkligen gillar henne so mycket.
vi kommer nog fixa playdates med vora barn.

vi var i san francisco i dag po exploretorium, jag seger bara tomtitt sleng dig i veggen hahha

plugg dag pusss

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag har faktiskt inte varit på ett enda au pairmöte där.. däremot var jag på cheescake igår :P

mitt nummer är (415)-250-6912 :) Måste absolut hitta på nåt snart! Imorgon ska vi eventuellt på lite ölparty här i mill valley om du känner nåt sug för det :)

2009-08-07 @ 06:55:26
URL: http://helene10.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej jasså redan uppskrivning va fort, men kanske för att du MÅSTE köra sedan men ta det lugnt....

- shopping, ja det vet vi ju hur det är med det i USA, men va kul med lite nya saker ....men du har ju ett år på dig kommer säkert hitta en massa nice things to wear also! good luck! miss you.

2009-08-07 @ 08:27:32
Postat av: Anonym

Hej jasså redan uppskrivning va fort, men kanske för att du MÅSTE köra sedan men ta det lugnt....

- shopping, ja det vet vi ju hur det är med det i USA, men va kul med lite nya saker ....men du har ju ett år på dig kommer säkert hitta en massa nice things to wear also! good luck! miss you.

2009-08-07 @ 08:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0