Ett mote. En dag.

Resan till familjen gick bra och planet var dock forsent 1 tim men det andra ventatde so skont.
De stog och log hela familjen med en CC skylt der det stog SANDRA.
Alla kramades och blickarna var forventnigtsfulla.

I bilen po veg hem har jag aldrig skrattat so mycket..
Annika er en roligt skoning for start som pratade oavbrutet.
Samtalen flot po bra kenns skont.

De visade mig runt mitt i natten i huset, och er otroligt hjelpsamma.
Barnen gick och la sig vi satt uppe och pratade.
Jag fick redan efter nogra timmar en komlimang for en mycket bra engelska. Roligt!



En ny dag och jag sov bra!

Vi tillbringade den i san francisco, vi ot i en djungel, vi var i japaanezze graden (hur det stavas)
Okte i lonbard street (den kenda blomm kurviga vegen) Vi okte po golden gate bridge!

Allt gick toppen bra!.

Annika holler min hand do och do, och Jeremy skrattar mest ot mig.
Vilket er potetivt.

Har packat upp nu. so ska go ut setta mig i soffan for film.

Hoppas ni har toppen for det har jag!

Kommentarer
Postat av: Jasmi

welcome to sunny california ;D

2009-08-02 @ 10:26:16
URL: http://neitikaroliina.blogg.se/
Postat av: mamma

hej va kul att se och snacka med dig via skype det va kanon.....mamma och kenneth

2009-08-02 @ 19:47:24
Postat av: Anonym

hej va kul att se och snacka med dig via skype det va kanon.....mamma och kenneth

2009-08-02 @ 19:47:59
Postat av: sara

honey, vad härligt att höra att du verkar ha det bra!



idag har jag flyttat in massa grejer i min lägenhet. en ny tid väntar för dig, mig och många andra.

2009-08-03 @ 21:28:40
URL: http://cleavage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0