en dag till gott.

En dag till har gott och jag fattar det inte en.

I dag var mormor her och vi ot gott kycklingspett, vi okte downtown.
Jag kopte lite smo saker som balsam, nagelklippare, ansiktstvett.

Vi kollade po mobler mormor Ingrid kopte en stor fin matta.
Sellier kopte en ny soffa som kommer po fredag, spennande.

I dag sa Jeremy till mig "It's probobly going to be the best year"
Vilket gjorde dagen toppen.
Jag kenner mig trott och jag har inte ens borjat jobba. hahah

Vi har lekt po skolgorden mittimot, vi har lekt med lera. och jag har hengt och tvettat.

I morrn re dags for lite allvar som bank och korkort.

Chrees

(ALLA SKAFFA SKYPE)

Kommentarer
Postat av: mamma

Va kul att träffa mormodern, tala hon svenska ???eftersom hon var från sverige? jasså tyckte jeremy att du va en kul prick kanske va bra =)

Lcka till med banken och detta med körkortet vi hörs/kram mammiz

2009-08-03 @ 17:15:51
Postat av: mary

åååååh, vad fint! TACKTACKTACK FÖR PAKETET! Fina kortet och boken. PUSSS



vad heter du på skype?

2009-08-03 @ 23:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0