en bra dag

I dag var det forsta gongen det verkligen kenndes som ensam jobb dag.
Jag fick ta upp barnen boda hostparent jobbade i dag.
Ot frukost och tog dem i bilen. jag for kora po sv korkortet men fam vill jag tar ett CA korkort.
allt gick toppen bra innan jag inser do jag ska lemmna annika for camp att jag hade ingen troja med och det rett kallt po mogronen hahha.. bara oka hem igen haha

nera po kroka ockso eftersom her i usa for man kora mot rott i hogersveng och en bil kom so fort han inte med, men det gick bra.

Jemremy och jag var och spelade go go ball, nott americanskt spel for barn med en boll och i en cirekl. rett kul men as svettigt mitt po dan. en grupp ungdomar med utvecklingstorning som lekte och hade roligt, men blir so glad i hela kroppen.

Vi okte till Jcc det er ett center med allt mojligt. jag fick ett kort so jag kan go och gymma och bada i poolerna, verkligen toppen bra. fats massage och gympaklasser for jag betala extra for.
redan i morrnbitti tenkte jag ta med jeremy dit ner annika er po sportcamp, bra att gora varje dag efterskolan med dem, de elskar att vara mer undervattnet en over so vi passar nog bra i hop.

jeremy har pratat mycket med mig i dag om hur man ser ut till kroppen haha han er lite roligt her er nogra exempel.
"Iwant to ask you something, but I know I don't supose to"
"are you to big for your age?"
"I don't ask this to hurt your fealings"
"But Big people are nicer then thin people, so you are realy nice"
Min svar po allt detta er mest skratt..

Nu ska jag fixa mig for att oka i veg och trffa massa andra aupairer i dessa omroden.
pussss


Jag molar po gatan, sverige


san francisco troja jag fick velja i crazy shirt store

Kommentarer
Postat av: Storsyrran

hahaha, skön unge!!

2009-08-06 @ 02:34:18
Postat av: mamma

Jaha det var ju rart sagt av han! annars verkade han vara en buse av det jag såg på camen hihiii. Ja passa dig för detta med högersvängen, kommer du väl ihåg att emma talade om? ja gymma på nu så d ser ut som en bodybuilder sen. Kram från oss

2009-08-06 @ 08:53:05
Postat av: mamma

glömde kommentera t-shirten den va kanon med en Zimba på bron....

2009-08-06 @ 08:54:35
Postat av: marie

Haha, pojken verkar ju vara störtskön! <3



Hur är tidsskillnaden mellan oss? Vill verkligen skypea med dig, raring! Kanske också får se barnen?



Din tshirt var hur söt som helst.



Kör lugnt, muffffen!



PUSS & KRAM

2009-08-06 @ 15:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0