bra och doliga nyheter

Doliga er:
denna veckan borjade jag helt sjelv med barnen.
och det rett okej vid morgonkvisten..
men brakade inte helvetet loss vid lunch tid ner jag forsoker mig po att gora mac and chesh (eller hur det stavas)
(pasta med ost)
hit och dit.. upp och ner. det passar inte.. so tenker jag inte gora. det for vi for pappa.
osv.. listan med ord er long.

jag inser att aupair er ett fulltidsjobb.
det gjorde allt de inte fick denna dag:
eta i vardagsrummet, tenda ljus. mm
allt utan min tilllotelse, men inget hjelpte.
inte nog med det under allt detta, skulle jag ju tvetta och byta lakern i barnens seng.

ner pappa paul vel kom hem rapporterade jag allt.
det blev hit med barnen direkt och ett samtal vid bordet. och barnen sa forlot till mig.

Bra nyheter:
ja det er inte lett men foreldrarna verkar gillar mig.
fick lite omdomme ner mondagen skulle borja av mamma kirstin.
"allt gott bra.. vi er nojda med dig, uppe i tid gor det du ska"

jag klarde uppskrivningstestet i dag, och jag er mycket glad over det skont.
hade 5 fel man for ha 6 so det var po horet. wow!
so nu bara fixa med uppkorningen..longventdetid tydligen

nyss hemkommen fron gymmet. och inte vilket gym som hellst.
helt sjukt vad jag trivdes der, alrig vart non som vill setta foten po gym forut.
her er det besta:
tv framfor varje maskin, folk jobbar 24-7 med fixa handukar so man kan torka svett. haha
jette fint och flott stelle, skont jag fick det av min hostfamilj.
sandra minus 10 kilo, here I come.


Kommentarer
Postat av: Emma, Sandras syster

tjoo! barnen kommer nog vara sådär i början vettu, kolla vad de kan hitta på med den nya aupairen, men det gäller bara att vara hård, så kommer allt bli kanon ska du se :) & grattis till skrivningen! kramar

2009-08-11 @ 09:48:51
Postat av: mamma /kenneth

Hej gumman va segt med ungarna , men de testar dig så gör barn för att se hur långt de kan gå med dig!!!! men ta det med Paul varje ggn det inträffar, när sen tiden går kanske du kan sätta ner foten och visa vad lite svensk uppfostran är -fast inte nu det får nog gå en tid först!!! va kul att du klara det ,med skrivningen. Gymma på du skitkul att du kan komma iggn med lite träning för då kan du bära alla resväskor och oss när vi kommer till dig??? hahhahahahh kram från oss

2009-08-11 @ 09:50:08
Postat av: Marie

Haha, vilka skitungar :( Var bara hård (som syrran din säger), så ordnar det sig nog.



Och alltså, fy 17 vilket gym! Lyxigt värre ju.

2009-08-11 @ 11:41:52
Postat av: Elin the pussy

sandra nu får du ta i med hårdhandskarna :) haha!

härligt med träning, kostar säkert multum om du skulle betala det själv.. så som du beskriver det, härligt ju!=)

moses och mamma hälsar! Pusskram

2009-08-16 @ 12:08:44
URL: http://fuck.with.me.now

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0